מחשוב לעסקי קמעונאות: ליבת הרשת

רשתות קמעונאות קטנות וגדולות ניצבות בפני אתגרי יחודיים בתחום מערכות המידע. מחשוב לעסקי קמעונאות כולל לרוב מערך קופות בסניפים בכל רחבי הארץ, מועודון לקוחות, תפעול הלוגיסטיקה והמחסנים, תקשורת VPN ואינטרנט בסניפים, מצלמות אבטחה, מוזיקה ומולטימדיה. הכל נשען על מערכות IT המרוכזות בהנהלת החברה ולהכל השפעה מיידית על המכירות ועל השורה התחתונה.

מתוך ההבנה שהחנויות הן מקור המשכורת של כל עובדי החברה וכי רמת הקריטיות הנדרשת בשל כך הינה יחודית, אנו מקפידים על היכרות ושותפות עם הספקים המובילים הנדרשים לאינטגרציה מוצלחת של פתרון טכנולוגי לרשתות קמעונאות. לדוגמא אנחנו מספקים את המעטפת המקצועית לחברות הקופה הגדולות (וריופון, אידאה ו-FRS) ושותפים עסקיים של אשבל פריוריטי, אנחנו מיני ספק תקשורת הפועל עם ספקי התשתית והאינטרנט המרכזיים ואנחנו מנהלים ענן משלנו בחוות הגדולות בארץ.

בתחום שירותי המחשוב לעסקים קמעונאיים אנו מציעים שירותים מ-HELPDEK דרך תומך אישי ועד הצמדה של טכנאי מחשוב ומנהלי רשת.

בתחום המוזיקה אנחנו יצרני פתרון יחודי המאפשר שליטה מלאה על המצנגן בחנויות הן מבחינת תקציבי התוכן והן מבחינה מיתוגית ואנחנו עובדים עם איגודי אמנים המספקים תוכן איכותי ורללונטי ללא תמלוגים להגברת מכירות הרשתות.

שירותי הניטור (NOC) שאנו מספקים מהווים מרכז בקרה אקטיבי יחודי המקבל התראות ממערכות הקלטה ומצלמות אבטחה, דרך מודמים ומערכות הגברה, ציוד תקשורת גיבויים של שרתי ההנהלה, ונתבי אבטחה. כל זאת בכדי להיות שם לפני שהתקלה תורגש ע”י הלקוח.

ולבסוף התמחות בכל תחום מושגת על ידי ניסיון. די לבחון את רשימת הלקוחות שלנו, מרשתות קמענואות קטנות של חנויות ספורות ועד רשתות ענק עם סניפים בכל מתחם מסחרי בארץ חלקם מנוהלים בענן עם תמיכה לסניפים ולמחשבי ההנהלה אחרים עם פתרון מקומי אבל כולם מרוויחים משירות אדיב ומקצועי, מניסיון ומסל פתרונות שמאפשר.

 

לקוחות קמעונאות