עכשיו בענן :AGAS

ארגז כלים למקצוענים לניהול מחלקת IT ומרכזי תמיכה

AGAS בשיתוף עם SysAid מציעים ארגז כלים לניהול IT בענן.
הענן של AGAS מספק גישה מהירה למערכת ניהול קריאות וניהול נכסי IT של ארגון ומאפשר חיסכון של זמן וכסף.

• לתעדף, לארגן ולהפחית את קריאות השירות
• להפעיל אוטומציה של תהליכים כדי להאיץ את הטיפול בפניות
• לנהל קריאות, נכסים, ומשימות IT בסביבת עבודה אחת
• שירות עצמי למשתמשי הקצה
• הכוח לשלוט בחומרה, בתוכנה, ובנכסים הניידים שלך
• הפעל תהליכי ITIL, ניהול שינויים וניהול בעיות וכמובן CMDB לניהול התצורה
כלי ITSM שנבנה כדי לסייע לך להתמודד עם האתגרים של מחלקות IT ומחלקות תמיכה, כל הכלים החיוניים והרבה מעבר בכלי אחד מקצועי, מהיר, נגיש, ועשיר בתכונות לניהול מוקד שירות, ניהול החומרה והתכנה, ניהול תהליכים , מלאי ופרויקטים. שדרג את נהול מערך התמיכה לרמה חדשה, קצר את זמני השירות ושפר את שביעות רצון משתמשי הקצה והלקוחות שלך.

SysAid תסייע לך:
• בניהול אוטומטי של קריאות השירות על מנת להפחית את זמן התגובה ולהשביח את השירות
• ניהול מערכת יעיל יותר להפחתת זמני השבתת המערכת
• שיפור יעילות ניהול מלאי החומרה והתכנה
• השתמש ביכולות המובנות לשליטה מרחוק, לפתירת תקלות המשתמשים שלך במהירות ובאופן מאובטח
• הערכת ביצעי מערכת המחשוב בעזרת דוחות מפורטים ומרכז בקרה בזמן אמת

SysAid תסייע לך:

• בניהול אוטומטי של קריאות השירות על מנת להפחית את זמן התגובה ולהשביח את השירות
• ניהול מערכת יעיל יותר להפחתת זמני השבתת המערכת
• שיפור יעילות ניהול מלאי החומרה והתכנה
• השתמש ביכולות המובנות לשליטה מרחוק, לפתירת תקלות המשתמשים שלך במהירות ובאופן מאובטח
• הערכת ביצעי מערכת המחשוב בעזרת דוחות מפורטים ומרכז בקרה בזמן אמת