כלקוח עסקי כל ציוד או תוכנה שתרכוש צריכים לעמוד בדרישות הרחבות יותר של הארגון ולהתאים לסביבת העבודה. לקוחות בשירות נהנים לא רק ממחירים מצוינים על פתרונות בחוד החזית הטכנולוגית אלא בהתאמה אישית של כל מוצר ומוצר מעמדת מחשוב ועד שרת וסטורז’. אפיון המוצר נעשה מתוך היכרות עם הלקוח ומתוך ידע עשיר בתוכנות הארגוניות, בהיצע החומרה

  • האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...