בחברות ההסעה העושות שימוש בתוכנה לניהול צי רכב, ניהול יעיל וחסכוני הוא הכרחי ודורש פתרון טכנולוגי ייעודי ואמין.

A.G.A.S מחשוב ותקשורת לעסקים שילבה כוחות עם חברת Y-IT בכדי לספק ללקוחותיה פתרון ענן ייחודי ובלעדי באמצעות תוכנת , Fleet Control התוכנה המובילה לניהול כולל של צי רכבים בענף ההסעים בישראל.

הכוח של מחשוב ענן עם תוכנה לניהול צי רכב

הענן עם התוכנה לניהול צי רכב  הינו פתרון גמיש ואמין ותואם את משימתנו ב- A.G.A.S לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להפוך טכנולוגיה מאתגר ליתרון תחרותי.

שיתוף הפעולה מתבטא ביכולת עבודה משותפת בין מרכזי התמיכה והשרות של החברות כך שלקוחות   A.G.A.S זוכים להטמעה ותמיכה מלאה של התוכנה בענן ובשירות מקצה לקצה בכל היבטי הפתרון מתוכנה, דרך התשתית ועד המחשוב.

פתרון הענן Fleet Control הוא לא רק תוכנה לניהול צי רכב אלא פתרון ארגוני מלא לסידור העבודה, למערכת הכספים, לקצין הרכב, ליחידות הקצה ולשיבוץ הנוסעים. הפתרון מאפשר בין היתר לנהל כל תוכן אפשרי לרכב , נהג או אפילו לקוח ,הצגת היסטורית נהגים ורכב, ניהול וסריקה של כל סוגי המסמכים, הדפסת דוחות והתראות, מעקב תלונות, תאונות ותביעות, הזמנות תיקון, מעקב וניתוח הוצאות רכבים.

הלקוחות הרבים שהטמיעו את  פתרון הענן Fleet Control כבר נהנים מיתרון תחרותי, מתמיכת מחשוב מעולה ודרך ניהול יעיל וכלכלי יותר של המשאבים, סוללים את דרכם להצלחה.

לניהול צי רכבים יעיל וחסכוני באמצעות פתרון ענן Fleet Control צור קשר