חושבים על גיבוי ענן?

ככל שהדרישה להמשכיות העסקית של העסק גבוהה כך נדרש ממקבלי ההחלטות להקצות יותר משאבים ליתירות של מערכות המידע המרכזיות במטרה להבטיח שההתאוששות מאובדן מידע תהיה מהירה ופשוטה. כחלק מהחזון של A.G.A.S. לרתום את הטכנולוגיות לשגשוגם של עסקים בישראל, פיתחה החברה סל פתרונות לגיבוי, יתירות ורפליקציה של ליבת מערכות המידע. מגיבוי ענן פשוט, ועד פתרון DR בזמינות גבוה.

A.G.A.S. מציעה ללקוחותיה לבחור את אחד ממסלולי REDSERVER (קיצור ל- Redundancy Server), להכין את עצמם ליום סגרירי ולא להתפס לא מוכנים.

שירותי ניהול תוכן – מידע שמור וזמין בענן

שירות זה נועד לגבות את המידע של העסק ולאפשר את שחזורו במהירות בכל זמן נתון.

היום חשוב שהגיבוי יעשה גם בענן בכדי לאפשר שיחזור החומר גם בתרחישים בם נפגע המקום הפיזי בו נמצאים השרת ומהמחשבים.

שירות ניהול התוכן של AGAS מאפשר גיבוי המידע בענן בשני עותקים במקומות מרוחקים, עם יכולת שחזור מלאה עד 14 יום אחורה ומעקב מלא המאפשר הודעה ישירות לאיש הקשר על הצלחת הגיבוי.

כמו כן הגיבוי כולל את מסדי הנתונים ונעשה ברמת הקובץ כך שניתן להחיות במהירות תוכנות ארגוניות שנפגעו או לשלוף קבצים שאבדו מבלי התהליך היקר והארוך של החייאת כל המערכת מחדש.

REDSERVER Virtual – העלאה של השרת לענן

לארגונים הדורשים המשכיות עסקית גוהה – גיבוי המידע בלבד אינו מספק. התקנת שרת חדש והחייאת כל תצורות העבודה באמצעות המידע השמור צריכה להיות מהירה ולשמור על רציפות עבודה מירבית.

לשם כך מציעה AGAS את פתרון REDSERVER Virtual – מעבר לכלול בשירותי ניהול תוכן, שירות זה כולל רפליקציה מלאה של השרת בענן. השרת כולו, על כל הגדרותיו, המידע והתוכנות מועתקים לחוות השרתים ומוכנים לפעולה.

בכדי לוודא את שלמות וישימות המידע הארגוני עורכת AGAS ביקורות תקופתיות ומפעילה שרת בסביבת ניסוי מהמידע השמור בענן.

כך יכולים לקוחות החברה להיות שקטים ובטוחים שברגע האמת יועתק המידע שלם וישים לשרת חדש או חלופי ויאפשר התאוששות מהירה ומלאה של כל הפעילות הארגונית

REDSERVER Enterprise – שרת חלופי מוכן לפעולה

ארגונים הדורשים יכולת התאוששות מהירה מאסון DR נדרשים לרמת יתירות גבוה. שרת חלופי שיהיה מוכן לפעולה דורש לעיתים השקעה עצומה ברכישה ותחזוקה של השרת ונכסי חומרה אחרים.

עבור ארגונים אלה פיתחה AGAS את פתרון REDSERVER Enterprise, שירות שרת חלופי מוכן לפעולה ברמת “חבר וחזור לעבוד”. השירות כולל רפליקציה מלאה ורציפה של השרת כולו לשרת חלופי בחוות השרתים של AGAS. שרת זה מתוחזק באופן שוטף כולל חילוף חלקים ישנים, בדיקות וביקורות תקופתיות. בעת הצורך יסופק ויחובר השרת החלופי למשרדי הלקוח בתוך יום עסקים אחד.

Red Server Enterprise הוא פתרון אולטימטיבי ללקוחות המחפשים יכולות המשכיות עסקית והתאוששות מאסון ללא צורך בהתעסקות עם תצורות רשת מורכבות וחומרה יקרה.