מחשוב למשרדי רוא”ח, סוכנויות ביטוח וסחר מט”ח

שירותי מחשוב  למשרדי רוא”ח או מחשוב לסוכנויות ביטח ולעוד עסקים הנופלים תחת ההגדרה של חברות פיננסיות מהווה אתגר מיוחד.

ראשית בשל העובדה שארגונים אלה עובדים עם מערכות מידע יעודיות לתחומם הנשענות על מסדי נתונים ואינטגרציה מול תוחנות אחרות. לדוגמא מחשוב משרדי רוא”ח כולל לרוב מגוון תוכנות ראיית חשבון חשבשבת, פריוריטי, רווחית, מכפל ועוד. מחשוב סוכנוית ביטוח יכלול תוכנות כאלמגור, LIFEINS עתיד ומגוון תוכנות WEB.

האתגר הוא כי בחברות אלה המידע הוא פרטי מאוד. חברות ביטוח  מחזיקות מידע משמעותי אודות לקוחותיהן, הן מכירות את היסטוריית תביעות הביטוח את מצב החשבון, את המצב הבריאותי, וואף את התחביבים של כל לקוח . מידע זה צריך להישמר מפני פורצים שרוצים לסחור בו בחשכי האינטרנט. דרישה זו להגנת המידע מוצבת גם  ע”י תקנים מחמירים הנהוגים בתחום, תקני CPA, SOCS ,ISO ,PCI ותקנים נוספים.

בנוסף להגנת המידע דורשים לרוב התקנים שמירה של המידע לאורך שנים ארוכות בתצורת ארכיון, גיבויים ויכולת שחזור גבוהה.

לחברת AGAS מחשוב ותקשורת לעסקים ניסיון באספקת תמיכה, שירותי IT אינטגרציה לחברות בתחום הפיננסי. מחלקת המחשוב לעסקים של AGAS שותפה להכנת מערכות המידע ע”פ דרישות תקנים מחמירים של אבטחת מידע ושל גיבוי.

AGAS מחשוב ותקשורת מספקת לרבים מלקוחותיה הפיננסיים שרתים בענן עם אינטגרציה מלאה בין מגוון התוכנות הנהוגות בתחום. AGAS לא מסתפקת רק בעמידה בדרישות אלא שמה ידה גם ביועול העבודה עבור לקוחותיה באמצעות פרויקטים של אינטגרציה עם פתרונות יעודיים: כגון פתרון תיוק לעסק המהיר, פתרונות BI ו-DATA אנליטיקס ופיתרונות חיתום דיגטלי על מסמכים, מיילים.

 

לקוחות לדוגמא מהתחום הפיננסי והביטוח

אבנר סמילה מחשוב לרוא"ח
מחשוב לסוכנויות ביטוח - בל סוכנות לביטוח