לקראת פרויקט?

כאשר ארגון עומד לקראת פרויקט גדול במערך המחשוב, יש חשיבות לתכנן את הפרויקט ע”פ התנאים בשטח, התקשורת, עמדות הקצה, התוכנות בשימוש, צרכי הארגון, השקעות קודמות, תחזיות עתידיות ואילוצים תקציבים.

בכדי לאפיין את עתיד הרשת יש צורך במידע רב שלרוב אינו מרוכז במלואו אצל מקבל ההחלטות בארגון. סקירה ע”י מנהלי רשת, מיפוי של חומרה, תוכנה, רישויים, וציודי תקשורת הינה שלב מקדים והכרחי בכל תכנון של תצורת רשת שיעודו לספק את הצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של הלקוח.

AGAS מחשוב ותקשורת לעסקים מציעה לך שירות סקירה, תכנון ויעוץ לעתיד המחשוב בעסק.

  איך זה מתבצע?

  • ישלח אליכם טכנאי למפות את מערך המחשוב עבורכם.
  • יוגש ללקוח ספר רשת בו יתועדו כל פרטי מערך המחשוב , חומרות, תוכנות רישיונות וכו’
  • תתקיים שיחה עם צוות המומחים ועם איש שירות שבו תינתן תמונת המצב הנוכחית ודיון לגבי צרכי הלקוח העכשויים והעתידיים ויוצגו אפשרויות שונות לגבי תצורת הרשת.
  • יוגש דוח ללקוח שיכלול את הבנת דרישותיו, ממצאי הסקירה והמלצה לפתרון המתאים ביותר. המלצה זו תוגש עם הצעת מחיר במחירים מיוחדים ללקוח לביצוע הפרויקט ורכישת הפריטים הנדרשים.

למה AGAS?

צוותי המומחים של AGAS מספקים שירות מקצועי לשורה ארוכה של עסקים בכל הגדלים. מעסקים קטנים מאוד ועד חברות ענק. פרויקטים חד פעמיים עבור ארגון הם לחמינו וחיינו ביום-יום.

בנוסף לשירותי ה-HELPDESK AGAS מספקת שירותי ענן ותקשורת מכל הסוגים ושילוב של פתרונות ענן בתכנון הרשת העתידית טבעי עבורינו ולכן לקוחותינו נהנים מהיתרונות בין אם מקומיים לבין אם בענן.

חרטנו על דגלינו התחדשות מתמדת, ולמידה של טכנולוגיות חדשות וגם שותפויות עם בתי תוכנה ויצרני חומרה, כל זאת לטובת לקוחותינו.

ההיכרות שלנו עם החסרים והיתרונות של כל טכנולוגיה והניסיון היום יומי בשירות הלקוחות מרמת ה-HELPDESK ועד תכנון פרויקטים מורכבים בליבת המחשוב, מאפשרים לנו לספק את הפתרון המתאים ביותר עבור כל לקוח ולקוח.