חווית שירות IT מהפכנית

שירותי מחשוב לעסקים

מאז נוסדה ב-2004, מספקת A.G.A.S מחשוב ותקשורת לעסקים שירותי מחשוב לעסקים, במטרה להסיר מחסומים טכנולוגיים העומדים בפני עסקים ולסייע לשגשוגם: להפוך את הטכנולוגיה מאתגר ליתרון תחרותי.

את החזון הזה מגשימה AGAS יום יום באמצעות שירותי מחשוב לעסקים דרך מרכז התמיכה של החברה על מחלקותיו השונות. HELPDESK, מערך טכנאי מחשוב, טכנאי שטח, תומכים בכירים, מרכז ניטור ובקרה, מעבדה, פריסיילים וצוות מומחים. הלקוחות בשירות מחשוב עסקי זוכים לסיוע ותמיכה מכל המחלקות הדואגות לא רק למזעור התקלות אלא גם להגשמת הפוטנציאל הטמון במערכות המחשוב של הלקוח.

מרכז תמיכת מחשוב לעסקים

מוקד תמיכה

מרכז השירות והתמיכה של חברת A.G.A.S מאוישת ע”י מנהלי רשת וצוות מהנדסים מנוסים המתמידים להתעדכן במיטב החידושים הטכנולוגים בכל היבטי מערך המחשוב,מתשתית התקשורת, דרך המחשבים עצמם ועד לתוכנות הארגוניות השונות אתן פועלים לקוחותינו.

התומכים המיומנים נותנים מענה טלפוני אדיב באמצעות חיבור מרחוק, מבצעים ניטור תקלות ובעיות ומביאים לפתרונן המהיר.

אנשי הצוות במחלקה בקיאים בכל הנוגע למערכות הפעלה, מוצרי Microsoft ותוכנות צד שלישי נוספות שמחים לספק מענה מהיר ויעיל לכל סוגי התקלות.

אל מרכז התמיכה ניתן לפנות בלחיצה דרך אתר האינטרנט, בשיחת טלפון ובמייל ולהיענות במהירות ובאדיבות.

הגעת טכנאי

טכנאי המחשוב ניידים וזמינים באמצעות קטנועים וערוכים לקריאות שירות בכל חלקי הארץ.

במידה ותקלה לא באה על פתרונה מרחוק מתאמת הטכנאים של AGAS תצור עמכם קשר ותתאם הגעת טכנאי לבית העסק במהירות, לצורך מתן שירות וטיפול בתקלות.

טכנאי תמיכת מחשוב ב-AGAS רכובים על קטנועים ואופנועים ולכן יכולים להגיע במהירות גם בפקקים וגם במקומות חסרי חניה.

התיעוד של כל קריאה ומחשב מאפשרים לטכנאי המחשוב להגיע למחשב התקול במהירות ולתת תמיכה ושירות למחשב הנכון בזמן הנכון.

ניטור שרתים וגיבויים

כספק שירותי מחשוב משימתינו העליונה היא לצמצם אובדן זמן מחשב. בכדי לאפשר לנו לנקוט בפעולות מנע, לפתור תקלות לפני שהלקוח מרגיש בהם פיתחנו מערכות ניטור.

מה אנחנו מנטרים?

שרתים, נפחים, גיבויים, כתובות IP, ועוד.
הצוות של התמיכה בחירה מקבל ממוקד הבקרה התראות אודות תקלות בשרתים, גיבויים שלא צלחו ופועל לאבחן ולפתור עבורך את התקלה.
בנוסף אנו מבצעים ביקורות שוטפות שמטרתן לעלות על נקודות תרופה לפני שהן הופכות לתקלה.

תומך אישי: מרכז תמיכה עם זמינות ויחס אישי

תומך מחשוב אישי
תומך מחשוב אישי

הצמדת תומך האישי במרכז התמיכה של AGAS מאפשרת ללקוח לקבל יחס אישי יותר ושירות המותאם ברמה גבוה לצרכי העסק.

התומך האישי פועל מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכים השונים של הלקוח, סדרי העדיפות וגם היכרות טובה יותר עם מערך המחשוב כמו גם עם אנשי הקשר העובדים בעסק.

התומך מגובה ע”י מרכז התמיכה לזמינות מירבית ומודרך ע”י מחלקת המומחים של AGAS כך שהלקוח נהנה מידע וניסיון במגוון כולל של טוכנולוגיות מחשוב עסקי

כניסה לשירות המחשוב – איך זה עובד?

מסמך המלצות

צוות המומחים שכל עיסוקו הוא תכנון תצורת רשת המתואמת לצרכי הלקוח בוחן את כל פרטי המידע. עמודת המחשבים, מערכות ההפעלה, תוכנות ארגוניות, גיבויים, צרכי ההמשכיות העסקית של הלקוח, תקשורת אינטרנט, מבנה שרתים, אנטי וירוסים ועוד, משלב מידע זה עם התוכניות העסקיות של הלקוח ומגבש מסמך המלצות מפורט.

מסמך זה מספק תמונת מצב לגבי שדרוגים הכרחיים ותוכניות עתידיות לשנים הקרובות

תאום ציפיות

ב-AGAS אנחנו מבינים ששירות מחשוב עוסק יותר באנשים מאשר במחשבים. לכן חשוב לנו להכיר אתכם באופן אישי, להבין את המטרות העסקיות, את ההעדפות ואת החזוון העסקי שלכם מעבר למטרות הקשורות במחשוב ישירות.

למידע זה יש תפקיד לא פחות חשוב מלמידע טכני בעת גיבוש ההמלצות וקבלת ההחלטות.

הפקת ספר רשת

כל המידע שנאסף מוזן למערכת השירות שלנו (המנוהלת בתוכנת פריוריטי). באמצעות המידע שנאסף לכל נציג תמיכה היכולות לתת שירות מחשוב מקצועי המוזן ממידע מלא.

גם במהלך שירות המחשוב נוכל לשפר ולהמליץ באמצעות סטטיסטיקות אודות הקריאות שנפתחו לכל מחשב

בתום התהליך מוגש ללקוח ספר רשת כך שהמידע זמין ונגיש עבורו להמשך הדרך והוא יודע בדיוק מה קיים ברשת המחשבים שלו.

מיפוי רשת המחשוב

טכנאי מחשבים יתואם להגיע למשרדי הלקוח. הטכנאי יעבור מחשב מחשב ויתעד, רשיונות, תוכנות, ציוד תקשורת, חומרה, תצורת שרתים ועוד.

לכל מחשב יוענק מספר AGAS המשמש את מוקד התמיכה לצורך מתן שירות ותיעוד הקריאות של המחשב. המספר יודבק על המחשב עם פרטי ההתקשרות למרכז המיכה בכדי שכל משתמש יוכל לפתוח קריאה.

קרא עוד בנושא שירותי מחשוב

  • אין עם מי לדבר? התפקיד הקריטי שחסר בחברות IT ומחשוב רבות אם יש לכם חברת IT אתם ודאי יודעים שהפיכת אתגרי הטכנולוגיה ליתרון תחרותי היא משימת השעה. באמצעות שירותי ניטור ותמיכה, ניהול פרויקטים ואינטגרציה של מערכות חברות ה-IT אתם מצפים שחברת המחשוב שלכם תסייע להשגת מטרותיכם העסקיות בעזרת היכולת המרהיבה של הטכנולוגיה. חברות IT רבות מתקשות לספק את הערך המוסף הזה מפני שהדרישה המרכזית שהן רואות לנגד ...
  • וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
  • התחברות מרחוק ואבטחת מידע בתקופת מלחמה ובתקופות חירום – WEBINAR שנת 2023 הייתה שנה רווית אתגרים למגזר העסקי. מציאות קשה נכפתה על כולנו ואנו נאלצים לייצר לעצמנו המשכיות עסקית בתקופת משבר וחוסר וודאות. המטרה שלנו כחברת מחשוב ב-AGAS עוד מימי הקמת הארגון היא הפיכת טכנולוגיה ליתרון תחרותי עבור עסקים. מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע בחיזוק המשק הישראלי יזמנו וובינר מיוחד בו חלקנו מידע רלוונטי על ...
  • גיבוי – המלך העירום ! “יש לי גיבוי!”, כשהמילים האלה נזרקות לאוויר במהלך פגישה אני זז בחוסר נוחות על הכסא. זאת מפני שלרוב המילה גיבוי היא מילה אמורפית, לא ברורה ויכולה להיות מאוד מטעה. אז מה זה בכלל גיבוי? ומהם המרכיבים שהופכים גיבוי לגיבוי טוב? על שאלות אלו אשתדל לענות במאמר. ההגדרה הרשמית לגיבוי: גיבוי מתייחס לעשיית עותקים(“גיבויים”) של נתונים כך שאלו ...