שירותי מחשוב לחברות הייטק

לרוב חברות ההייטק ובתי התוכנה עובדים בעלי יכולת ברמה גבוהה בתחום המחשוב. לכן, שירותי מחשוב לחברות הייטק והדגשים במתן שירות המחשוב שונים מאשר בתחומים אחרים.

חברות הייטק נלחמות על כל עובד בשכר ובתנאים ולכן כל אובדן זמן מחשב או התעסקות בתקלה מקבלים משקל כבד יותר. הידע בתחומי מחשוב אחרים כמו תוכנה אינו בהכרח מקביל לידע בתחום ה-SYSTEM וה-IT. ניסיון באפיוני תצורה, בטיפול בתקלות ובהקמת תשתיות הינו חיוני בכדי לשמר UPTIME ברמה המתבקשת ע”י חברות הייטק.

כמעט כל העבודה מתבצעת באמצעות האינטרנט, לעיתים באמצעות רשתות WIFI המאפשרות התניידות מחדר לחדר במשרד. מציאת תצורה מתאימה ללקוח פירושה לתכנן את הכל מקוי התקשורת, קוי הגיבוי, Qos דרך נתבים ועד ACCESS POINTS חכמים.

חברות הייטק אינן נרתעות מהטמעת שינויים במערכות המחשוב ולכן עם הידע והניסיון של אנשי IT מקצועיים ניתן להטמיע פתרונות טכנולוגיים מתאימים שימנעו אובדן זמן מחשב אך גם יתבטאו בהגדלת רווחי החברה.

שירותי AGAS כתובת אחת למחשוב לחברות הייטק ובתי תוכנה

בכדי לתת מענה לרמת השירות הגבוהה, הדינאמיות והמקצועיות הנדרשת ע”י חברות הייטק מספק שירותי המחשוב והתקשורת, AGAS מספקת סל מוצרים יעודי הכולל שירותי תקשורת עסקיים, שירותי מחשוב עם תמיכה אישית ו-SLA גבוה, שירותי הקמת תשתיות, ושירותי ענן.

אנחנו מודעים כי הנכס היקר ביותר בחברות הייטק הינו האנשים וה-INTELLECTUAL PROPERTY שהם יוצרים. לכן אנו שמים דגש על גיבוי, אבטחת מידע, זמינות גבוהה ושירות מהיר.

לקבלת הצעה ויעוץ צרו קשר

בין לקוחותינו חברות הייטק ובתי תוכנה