סינון הדואר של A.G.A.S

כיום מומחי IT זקוקים לפתרון כולל לאבטחת הדואר האלקטרוני, על מנת לחסום מתקפות ידועות ושאינן ידועות שמקורן בדואר האלקטרוני ובכך להבטיח המשכיות עסקית לארגון.

סינון הדואר של A.G.A.S מספק הגנה מקיפה על הדואר בקלות של ענן.

הפתרון

סינון הדואר של AGAS מגינה על ארגונים מכל הגדלים כנגד איומי דואר אלקטרוני ידועים ושאינם ידועים – עוצר את הרוב המכריע של האיומים לפני שהם חודרים לרשת של הלקוח.הפתרון ניתן כשירות בענן .

הגנה רב שכבתית מפני וירוסים

סינון הדואר של AGAS מספק הגנה מלאה מפני כל הוירוסים המוכרים, התפרצויות של וירוסים מודרניים )זיהוי “שעת אפס”(, תולעים וסוסים טרויאניים על -ידי שימוש במערכת אנטי וירוס רב -שכבתית בשילוב עם מנוע אנטי וירוס מסורתי . כל השכבות אנטי -הווירוס מתעדכנות באופן תדיר דינמי ממסדי נתונים חיצוניים .

ניהול מתקדם

סינון הדואר של AGAS  מספק סט של כלי לניהול מתוחכמים אך גמישים, המאפשרים למנהלי מערכת, מנהלי דואר ומשתמשי קצה לעצב אמצעי מדיניות אכיפה חכם ויעיל, תוך כדי שמירה על שליטה מלאה על ביקורת וניהול. כחלק מהשירות אנו  מסיעים לך בניהול מדיניות הסינון

הגנה היקפית כנגד איומי דואר  זבל

סינון הדואר של  AGAS בנוי משכבות רבות של מנועי אנטי ספאם מתקדמים, כנגד דואר זבל, מנועים אלו מאפשרים לחסום את מרבית האיומים )עד כ 90%  ( ברמת המעטפת )לפני רשת הארגון(, איתור מהימן של דואר זבל.