ענן פרטי לעסקים

A.G.A.S מספקת פתרון ענן פרטי לעסקים המותאם, על כל היבטיו, לצרכי הלקוח וחוסך עבורו מאמץ, מחשבה ועלויות מיותרות.

פתרון הענן של A.G.A.S יאפשר ללקוח ליהנות מהיעילות של מחשוב ענן אך מבלי שיידרש לו ידע טכני בחומרה ותוכנה, חישובים מסובכים או השקעת זמן יקר במערכות המחשוב.
ענן פרטי מאפשר שליטה מלאה על תוכנות המתוקנות בענן וחיבור מאובטח מכל מקום לכל התוכנות הנדרשות להתנהלות העסק.

עובד מכל מקום

A.G.A.S Private Cloud מאפשרת גישה לשירות מכלל הסביבות המצויות כיום בשוק ובתנאי שישנו חיבור לאינטרנט.

כחלק משירות A.G.A.S Private Cloud מסופק לכל משתמש מזהה ייחודי, שולחן עבודה מלא, חבילת Office, גישה לתוכנות הארגוניות וגישה למסמכי החברה.

מותאם אישי וחסכני

משאבי השרת מסופקים בהתאמה אישית שתאופיין מול הלקוח. ללקוח ניתנת הגמישות לשנות את כמות המשתמשים והשירותים באופן חודשי ובכך לחסוך עלויות מיותרות. השירותים המסופקים ב A.G.A.S Private Cloud מעניקים ללקוח גמישות בגרסת התוכנה המותקנת עד למתקדמת ביותר

בטוח ואמין

בפיתוח השירות A.G.A.S Private Cloud הושם דגש מיוחד על אבטחת מידע כמו גם על אמינות הפתרון במתן רציפות עסקית ללקוח.

לקוחות הענן הפרטי זכאים לתמיכה מלאה ממרכז התמיכה של חברת A.G.A.S (בהתאם להסכם השירות). זמינות השירות בכל ימות השנה – 24x7x365. כמו כן, חברת A.G.A.S. מתחייבת לזמינות השירות בענן בהיקף של 99.5% בשנה.

החיבור לשירות A.G.A.S Private Cloud נעשה באמצעות שירות Secure Sockets Layer מאובטח אשר מצפין את כלל המידע המועבר בענן ועל כן רמת אבטחת המידע גבוהה מאוד.

ללקוח מסופק שרת VPS ייחודי המאפשר בניית מדיניות עבודה והרשאות מותאמות אישית לתצורת העבודה של הארגון.שרתי ה VSP של הלקוח מנוהלים ומתוחזקים על ידי צוות מומחים הפועלים בכל שעות היממה כדי לדאוג לזמינות מלאה של המערכות. כלל השרתים הפיזיים ב Datacenter מנוטרים ומגובים במערכות חשמל ממקורות נפרדים ובלתי תלויים המגובים במערכת UPS לגיבוי חיצוני לחשמל.

פתרון מחשוב ענן לעסקים