שדרוג מערך המחשוב, הקמת תשתיות ופרויקטים אחרים מורכבים הן לרוב ההשקעות המשמעותיות ביותר שעסק ידרש להם במהלך פעילותו. בכדי לצמצם זמני DownTime  ולעמוד בזמן ובתקציב שנקבעו עסקים נדרשים לשילוב של ידע מקצועי במגוון תחומים וביכולת ביצועית וניהולית שתחבר את כל המרכיבים של הפאזל.

AGAS מציעה ללקוחותיה שירותי מומחה לליווי וניהול של פרויקטים ושל תהליכים בליבת המחשוב, בתשתיות ובתקשורת.

 

 

  • איך הופכים עסק למכונית מרוץ? מהפך בשרשרת האספקה באמצעות דשבורדים, דוחות ו-BI לפני מספר שנים ישבתי עם מנהל מערכות המידע שלנו ומיישם חיצוני. השיחה הפכה לוויכוח בטונים גבוהים. ביקשתי לראות מסך דשבורד, מסך שיתעדכן באופן דינמי על פי הקריאות הפתוחות במרכז התמיכה, הסטטוס של הקריאות, הזמן שעובדים עליהם והאם אנו עומדים או מפרים את ה-SLA שהובטח ללקוח. סירבתי לקבל לא כתשובה. המיישם אמר שוב ושוב: “תפיק דו”ח, בלחיצת ...
  • גיבוי – המלך העירום ! “יש לי גיבוי!”, כשהמילים האלה נזרקות לאוויר במהלך פגישה אני זז בחוסר נוחות על הכסא. זאת מפני שלרוב המילה גיבוי היא מילה אמורפית, לא ברורה ויכולה להיות מאוד מטעה. אז מה זה בכלל גיבוי? ומהם המרכיבים שהופכים גיבוי לגיבוי טוב? על שאלות אלו אשתדל לענות במאמר. ההגדרה הרשמית לגיבוי: גיבוי מתייחס לעשיית עותקים(“גיבויים”) של נתונים כך שאלו ...
  • יום הסייבר של AGAS: הרצאה למכללה הלאומית לשוטרים במשרדי AGAS החדשים! השבוע במסגרת השקת מספר שירותים חדשים בתחום הסייבר ב-AGAS אירחנו קבוצה מהמכללה הלאומית לשוטרים. ליאור טוביאנה וערן קולרן סמנ”כלים בחברת AGAS העבירו לשוטרים הנותנים מענה במקצועות הסייבר השונים הרצאות על נושאי אבטחת מידע למגזר העסקי. נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם חלק מהליבה העסקית ב-AGAS ועתה ביתר שאת. מערך הסייבר הלאומי הודיע לאחרונה על חשש ...
  • אין עם מי לדבר? התפקיד הקריטי שחסר בחברות IT ומחשוב רבות אם יש לכם חברת IT אתם ודאי יודעים שהפיכת אתגרי הטכנולוגיה ליתרון תחרותי היא משימת השעה. באמצעות שירותי ניטור ותמיכה, ניהול פרויקטים ואינטגרציה של מערכות חברות ה-IT אתם מצפים שחברת המחשוב שלכם תסייע להשגת מטרותיכם העסקיות בעזרת היכולת המרהיבה של הטכנולוגיה. חברות IT רבות מתקשות לספק את הערך המוסף הזה מפני שהדרישה המרכזית שהן רואות לנגד ...
  • IT System Security דרוש/ה IT System Security ליישום ותחזוקה של מערכות המחשוב בארגונים השונים, עובדת HANDS ON לטיפול תחקור ותחזוקה של מערכות הליבה לרבות אבטחת מידע דרישות: – ידע וניסיון בתחזוקה והקמה של מערכות EDR/XDR – תמיכה בשירותי Public Cloud: Google Workspace, Office365, Azure, AWS – ידע וניסיון במערכות SIEM – ידע וניסיון בתחקור, הבנת ממצאי סקרי אבטחה – ידע וניסיון במערכות WAF/NAC/WEB FILTERING – תמיכה ...
  • התחברות מרחוק ואבטחת מידע בתקופת מלחמה ובתקופות חירום – WEBINAR שנת 2023 הייתה שנה רווית אתגרים למגזר העסקי. מציאות קשה נכפתה על כולנו ואנו נאלצים לייצר לעצמנו המשכיות עסקית בתקופת משבר וחוסר וודאות. המטרה שלנו כחברת מחשוב ב-AGAS עוד מימי הקמת הארגון היא הפיכת טכנולוגיה ליתרון תחרותי עבור עסקים. מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע בחיזוק המשק הישראלי יזמנו וובינר מיוחד בו חלקנו מידע רלוונטי על ...
  • האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...
  • בואו לעבור איתי: תכנון והיערכות למשרדים חדשים אז בשעה טובה ומוצלחת עברנו למשרדינו החדשים! אחרי שנרגענו קצת מההתרגשות נשמח לשתף אתכם בחוויית המעבר שלנו ולתת לכם כמה טיפים לבניית מערך המחשוב במשרד שלכם ובמעברי משרד עתידיים. ראשית, מעבר למשרד חדש מצריך תכנון נכון של חלל העבודה. בכל המרחבים הארגוניים, מעמדת עבודה דרך דלפקי קבלה ועד לחדרי ישיבות יש צרכי מחשוב יחודיים הנקבעים בהתאם ...
  • פתחון לב בשירותי מחשוב: לא רק טכנולוגיה בעידן המודרני, כאשר הרבה מהשירותים שאנו צורכים הם טכנולוגיים, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק של הטכנולוגיה עצמה, אלא גם של בני האדם שמאחורי המסך. השירותים בתחום המחשוב יכולים להיות מורכבים, עם מושגים טכניים רבים, אך לא פחות חשוב מזה הוא האופן שבו השירות ניתן – עם דגש על אמון ויחס אישי. תרגול של תרחישים טכניים הוא ...
  • אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! ​אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! מיקרוסופט הודיעה רשמית כי תפסיק לתמוך ב-Windows 10 ב-14 באוקטובר 2025. המשמעות היא שלאחר תאריך זה, לא יסופקו עוד עדכוני תוכנה, סיוע טכני או תיקוני אבטחה עבור מערכת הפעלה זו. לכן, מומלץ לעבור ל-Windows 11, המציעה חוויית משתמש מודרנית ומאובטחת יותר. ללא עדכוני אבטחה – המערכת שלכם בסיכון! כאשר התמיכה הרשמית ...