התנדבות, מחשוב והחופש הגדול

“מה עשיתם בחופש בגדול?” ודאי תשאל המורה את ילדיכם ביום הלימודים הראשון. כששאלה זו מהדהדת בראשינו, ניצלנו את ימיו האחרונים של החופש הגדול על מנת לרתום את ילדי העובדים אלינו לעשייה המבורכת של אריזת סלי מזון לכל מי שזקוק לקראת החגים.

כחלק מתוכנית ההתנדבות בחברתנו הייתה לנו הזכות להגיע לארגון לתת אשר פועל לצמצום העוני למען יצירת חברת צודקת וטובה יותר. כך העברנו לעובדים ולדור הבא את המסר שבכל יום יש לכל אחד מאיתנו הזדמנות לחולל שינוי באמצעות מעשי הנתינה הפשוטים ביותר.

מחקרים הוכיחו שהתנדבות יכולה להוביל להפחתה ברמות הלחץ ושיפור המצב הבריאותי. גם בהיבט העסקי, ארגונים מרוויחים רבות מתרומתם חסרת האנוכיות של עובדים אשר בוחרים להתנדב ומעני קים מזמנם, כישוריהם וחמלתם.

החזון שלנו לסייע לעסקים לנווט בעולם המחשוב והתקשורת ולהפוך את האתגר הטכנולוגי ליתרון תחרותי, דורש הרתמות ומחוברות של כל העובדים מתומך בהלפדסק או במחלקות המומחים שנדרש להעניק שירות אדיב. אצלנו כל פרויקטור או טכנאי שטח פוגש את הלקוח עם חיוך, וכל איש מכירות ומנהל בכיר נדרש לזהות את צרכיו של הלקוח ולעשות הכל בכדי לסייע.

אנחנו מצאנו שעובדים המשתתפים בפעילויות התנדבותיות משיגים פרודוקטיביות גבוהה יותר. אפקט הנתינה לקהילה מגביר את המוטיבציה והסיפוק האישי מהעשייה בארגון ועוזר לחבר בין עובדים מכל המחלקות והדרגים השונים. היכולת לעבוד יחד למען מטרה משותפת, להכיר אחד את השני טוב יותר ולפתח חברויות היא כמו שריר שהפעלתו מחזקת אותו ותורמת למחוברות עם החזון, עם הארגון ועם הקהילה בכלל.

ארגון לתת שם לו למטרה לסייע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפות הלאומי. הייתה לנו הזכות להיות שותפים להנעת המטרה המבורכת הזו ואנו מזמינים אתכם לקחת חלק בעשייה ההתנדבותית מחדוות הנתינה.

כאשר אנו משלבים תרבות של נתינה והתנדבות בארגון, אנו מציתים אפקט אדווה של שינוי חיובי.

אז זה מה שעשינו בחופש הגדול!