יום הסייבר של AGAS: הרצאה למכללה הלאומית לשוטרים במשרדי AGAS החדשים!

השבוע במסגרת השקת מספר שירותים חדשים בתחום הסייבר ב-AGAS אירחנו קבוצה מהמכללה הלאומית לשוטרים. ליאור טוביאנה וערן קולרן סמנ”כלים בחברת AGAS העבירו לשוטרים הנותנים מענה במקצועות הסייבר השונים הרצאות על נושאי אבטחת מידע למגזר העסקי.

נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם חלק מהליבה העסקית ב-AGAS ועתה ביתר שאת. מערך הסייבר הלאומי הודיע לאחרונה על חשש כבד ומיידי לתקיפות סייבר וציין דרכי מנע.
בהודעתו ציין כי עסקים בישראל נמצאים בחשש גובר לתקיפות סייבר. בין החולשות המפורטות הן:
1. חיבור מרחוק ללא אבטחה מספקת
2. חוסר הטמעה של עדכוני אבטחת מידע בארגון
3. חוסר בשו”ב במוצרי הקצה

 

 

כפי שידוע לכל, נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם לב השירות שאנחנו, בAGAS, מאמינים בהם ושואפים להגיע לאופטימיזציה בכל אחד מהם. סיפרנו לאורחינו כיצד אנו מובילים את הנושאים הללו במערכות מתקדמות שהתחלנו ליישם עבור לקוחותינו ולשקף עבורם את ההשקפה העסקית על עולמות הסייבר.

אז מה ניתן לעשות כדי להימנע מתקיפה?

במסגרת הפעולות שאנו מבצעים ומטמיעים רוחבית עבור כלל לקוחותינו: הקמנו מערך SECOPS המספק שירות עדכוני תוכנה השירות כולל שכבה אפליקטיבית ייעודית החולשת על כל עמדות הקצה והשרתים בארגון, המערכת מאפשרת ללקוחות לשמור על רמה גבוה של עמידה במדדי אבטחה ולנו לפעול באופן פרואקטיבי להגנה על מערך המחשוב שלהם.

בנוסף להפעלת מערכת ניטור וניהול מרחוק – במסגרת שירות PATCH MANAGMENT אנו מתקינים ללא עלות נוספת מערכת המאפשרת התחברות מאובטחת יותר (מוצפנת – כפי שמומלץ ע”י רשות הסייבר) שבה נעשה שימוש לצורך מתן שירות שוטף ופתרון תקלות.

ניטור הוא קריטי כדי להבטיח שהארגון שלך משתמש במשאבי IT ביעילות.

במסלול הבסיסי ביותר העומד בהמלצות של מערך הסייבר הלאומי אנו מחילים תהליך של הטמעת מדיניות עדכוני קושחה ותוכנה כדי לשפר פונקציונליות, לסגור פגיעויות אבטחה ולמטב את הביצועים.

מסלול משודרג הכולל את המסלול הראשון ובנוסף ניטור המערכות בצורה יזומה ואקטיבית – עדכונים בשיטת “דחיפה” לכל צורך וזיהוי איום.

לארגונים הנדרשים לעמידה בדרישות סייבר מחמירות יותר מחלקת SECOPS שלנו מציעה שירותי הטמעה וניהול של מערכות אבטחת מידע מגוונת תוך מתן מענה אקטיבי לאיומי הסייבר. מסלול זה כולל גם את שירותי עדכוני אבטחה הנזכרים מעלה אך מאפשר שיח פעיל מול חברות סייבר ו- CISO(מוסמכי אבטחת מידע) לצורך ביצוע שוטף ויומי של פעולות הקשחה והתאמה בכל רבדי ההגנה של הארגון (נתבי אבטחה, אנטי וירוסים, EDRים, קושחות, תוכנות ועוד).

במהלך ההרצאות נרשמה התעניינות במיוחד ביכולת להעלות מודעות לצורך בהגנה, וביכולת לתחקר אירועים בשוק הפרטי, שבו פריצה, וירוס או גניבת מידע משמעותם כסף, ושרידות ארגונית.