שדרוג מערך המחשוב, הקמת תשתיות ופרויקטים אחרים מורכבים הן לרוב ההשקעות המשמעותיות ביותר שעסק ידרש להם במהלך פעילותו. בכדי לצמצם זמני DownTime  ולעמוד בזמן ובתקציב שנקבעו עסקים נדרשים לשילוב של ידע מקצועי במגוון תחומים וביכולת ביצועית וניהולית שתחבר את כל המרכיבים של הפאזל.

AGAS מציעה ללקוחותיה שירותי מומחה לליווי וניהול של פרויקטים ושל תהליכים בליבת המחשוב, בתשתיות ובתקשורת.

 

 

  • יום הסייבר של AGAS: הרצאה למכללה הלאומית לשוטרים במשרדי AGAS החדשים! השבוע במסגרת השקת מספר שירותים חדשים בתחום הסייבר ב-AGAS אירחנו קבוצה מהמכללה הלאומית לשוטרים. ליאור טוביאנה וערן קולרן סמנ”כלים בחברת AGAS העבירו לשוטרים הנותנים מענה במקצועות הסייבר השונים הרצאות על נושאי אבטחת מידע למגזר העסקי. נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם חלק מהליבה העסקית ב-AGAS ועתה ביתר שאת. מערך הסייבר הלאומי הודיע לאחרונה על חשש ...
  • “אחרי החגים” כבר כאן: הגיע זמן לתוכנית תקציבית למערכות המידע. תקציב IT: עכשיו זה הזמן ! מתי נכין תקציב IT? “אחרי החגים”. מנהל בכיר בחברה הסביר לי פעם שבעברית משמעות הביטוי “אחרי החגים” נעה בין “זה לא מספיק חשוב לי” ל-“כרגע אין לי זמן לחשוב על זה” ולעיתים משמעותה “אף פעם”. פוטנציאל ההשקעה בתחום ה-IT אינו מוגבל וגדל משנה לשנה ככל שמערכות המידע מבססות את כדאיותן הכלכלית ...
  • וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
  • הקשחת נהלי אבטחה – והצורך לאזן בין הגנה על העסק לחוויית המשתמש אתם מנהלים עסק קטן או בינוני, ורוצים שהמחשבים יעבדו חלק ושכל מערכות המידע יפעלו בלי תקלות. אבל מאחורי הקלעים, עולם הסייבר מלא באיומים מורכבים ומתקדמים – כך שלא מספיק שהכל יעבוד, צריך גם להבטיח שהכל מוגן. אבל איך עושים את זה מבלי לפגוע בחוויית המשתמש ובתפעול השוטף? כאן נכנס לתמונה החוק הראשון של אסימוב, “רובוט לא ...
  • התחברות מרחוק ואבטחת מידע בתקופת מלחמה ובתקופות חירום – WEBINAR שנת 2023 הייתה שנה רווית אתגרים למגזר העסקי. מציאות קשה נכפתה על כולנו ואנו נאלצים לייצר לעצמנו המשכיות עסקית בתקופת משבר וחוסר וודאות. המטרה שלנו כחברת מחשוב ב-AGAS עוד מימי הקמת הארגון היא הפיכת טכנולוגיה ליתרון תחרותי עבור עסקים. מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע בחיזוק המשק הישראלי יזמנו וובינר מיוחד בו חלקנו מידע רלוונטי על ...
  • אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! ​אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! מיקרוסופט הודיעה רשמית כי תפסיק לתמוך ב-Windows 10 ב-14 באוקטובר 2025. המשמעות היא שלאחר תאריך זה, לא יסופקו עוד עדכוני תוכנה, סיוע טכני או תיקוני אבטחה עבור מערכת הפעלה זו. לכן, מומלץ לעבור ל-Windows 11, המציעה חוויית משתמש מודרנית ומאובטחת יותר. ללא עדכוני אבטחה – המערכת שלכם בסיכון! כאשר התמיכה הרשמית ...
  • פתחון לב בשירותי מחשוב: לא רק טכנולוגיה בעידן המודרני, כאשר הרבה מהשירותים שאנו צורכים הם טכנולוגיים, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק של הטכנולוגיה עצמה, אלא גם של בני האדם שמאחורי המסך. השירותים בתחום המחשוב יכולים להיות מורכבים, עם מושגים טכניים רבים, אך לא פחות חשוב מזה הוא האופן שבו השירות ניתן – עם דגש על אמון ויחס אישי. תרגול של תרחישים טכניים הוא ...
  • מחשב ככלי עבודה: כמו סכין לשף כשמדובר במחשבים בבית, אנחנו לרוב סבלניים. המחשב מתחיל להיות איטי, לפעמים יש בעיות תאימות, אבל כל עוד הוא “עדיין עושה את העבודה,” אנחנו ממשיכים להשתמש בו. אבל מה קורה כשמדובר בעסק שלך? כאן, הגישה הזו עלולה לעלות ביוקר. הגיע הזמן לשנות את דפוסי המחשבה שלנו ולהבין שמחשב בעסק הוא לא סתם מכשיר – הוא לרוב ...
  • האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...
  • בואו לעבור איתי: תכנון והיערכות למשרדים חדשים אז בשעה טובה ומוצלחת עברנו למשרדינו החדשים! אחרי שנרגענו קצת מההתרגשות נשמח לשתף אתכם בחוויית המעבר שלנו ולתת לכם כמה טיפים לבניית מערך המחשוב במשרד שלכם ובמעברי משרד עתידיים. ראשית, מעבר למשרד חדש מצריך תכנון נכון של חלל העבודה. בכל המרחבים הארגוניים, מעמדת עבודה דרך דלפקי קבלה ועד לחדרי ישיבות יש צרכי מחשוב יחודיים הנקבעים בהתאם ...