שדרוג מערך המחשוב, הקמת תשתיות ופרויקטים אחרים מורכבים הן לרוב ההשקעות המשמעותיות ביותר שעסק ידרש להם במהלך פעילותו. בכדי לצמצם זמני DownTime  ולעמוד בזמן ובתקציב שנקבעו עסקים נדרשים לשילוב של ידע מקצועי במגוון תחומים וביכולת ביצועית וניהולית שתחבר את כל המרכיבים של הפאזל.

AGAS מציעה ללקוחותיה שירותי מומחה לליווי וניהול של פרויקטים ושל תהליכים בליבת המחשוב, בתשתיות ובתקשורת.

 

 

  • האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...
  • וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
  • IT System Security דרוש/ה IT System Security ליישום ותחזוקה של מערכות המחשוב בארגונים השונים, עובדת HANDS ON לטיפול תחקור ותחזוקה של מערכות הליבה לרבות אבטחת מידע דרישות: – ידע וניסיון בתחזוקה והקמה של מערכות EDR/XDR – תמיכה בשירותי Public Cloud: Google Workspace, Office365, Azure, AWS – ידע וניסיון במערכות SIEM – ידע וניסיון בתחקור, הבנת ממצאי סקרי אבטחה – ידע וניסיון במערכות WAF/NAC/WEB FILTERING – תמיכה ...
  • מעגלי אבטחת המידע בפעולה – עיר מערכות המידע שלך במצור אבטחת המידע של העסק בשלושה מעגלי אבטחה: השומרים, הסיירים וצוות התגובה. מערך המידע של הארגון שלך הוא העיר שלך. ובעודנו בישראל, העיר שלך תמיד תחת איום. עולם הסייבר רווי באיומים מורכבים שהולכים ומתעצמים, וכדי להגן על מערכות המידע שלך, עליך ליצור מעגלי אבטחה חזקים ומקיפים. הפריצה לרוב מתבצעת דרך עמדות הקצה – המחשבים, הסמארטפונים והטאבלטים של ...
  • אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! ​אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! מיקרוסופט הודיעה רשמית כי תפסיק לתמוך ב-Windows 10 ב-14 באוקטובר 2025. המשמעות היא שלאחר תאריך זה, לא יסופקו עוד עדכוני תוכנה, סיוע טכני או תיקוני אבטחה עבור מערכת הפעלה זו. לכן, מומלץ לעבור ל-Windows 11, המציעה חוויית משתמש מודרנית ומאובטחת יותר. ללא עדכוני אבטחה – המערכת שלכם בסיכון! כאשר התמיכה הרשמית ...
  • הקשחת נהלי אבטחה – והצורך לאזן בין הגנה על העסק לחוויית המשתמש אתם מנהלים עסק קטן או בינוני, ורוצים שהמחשבים יעבדו חלק ושכל מערכות המידע יפעלו בלי תקלות. אבל מאחורי הקלעים, עולם הסייבר מלא באיומים מורכבים ומתקדמים – כך שלא מספיק שהכל יעבוד, צריך גם להבטיח שהכל מוגן. אבל איך עושים את זה מבלי לפגוע בחוויית המשתמש ובתפעול השוטף? כאן נכנס לתמונה החוק הראשון של אסימוב, “רובוט לא ...
  • גיבוי – המלך העירום ! “יש לי גיבוי!”, כשהמילים האלה נזרקות לאוויר במהלך פגישה אני זז בחוסר נוחות על הכסא. זאת מפני שלרוב המילה גיבוי היא מילה אמורפית, לא ברורה ויכולה להיות מאוד מטעה. אז מה זה בכלל גיבוי? ומהם המרכיבים שהופכים גיבוי לגיבוי טוב? על שאלות אלו אשתדל לענות במאמר. ההגדרה הרשמית לגיבוי: גיבוי מתייחס לעשיית עותקים(“גיבויים”) של נתונים כך שאלו ...
  • פתחון לב בשירותי מחשוב: לא רק טכנולוגיה בעידן המודרני, כאשר הרבה מהשירותים שאנו צורכים הם טכנולוגיים, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק של הטכנולוגיה עצמה, אלא גם של בני האדם שמאחורי המסך. השירותים בתחום המחשוב יכולים להיות מורכבים, עם מושגים טכניים רבים, אך לא פחות חשוב מזה הוא האופן שבו השירות ניתן – עם דגש על אמון ויחס אישי. תרגול של תרחישים טכניים הוא ...
  • דילמה: ענן Vs. מקומי והארגון שלי ההחלטה בין ליבת מחשוב מקומית on-premise לבין העתקתה לענן הינה אחת הדילמות המרכזיות המאפיינות את תפקידו של מנהל ה-IT החדש. זו החלטה קשה, לא רק מפני שהיא נתפשת כהרת גורל אלא מפני שההשוואה בין פתרון ענן לפתרון מקומי אינה פשוטה, לא מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים. ומשמעות הדבר שלכל דרך יתרונות וחסרונות ואין פתרון חד ...
  • איך הופכים עסק למכונית מרוץ? מהפך בשרשרת האספקה באמצעות דשבורדים, דוחות ו-BI לפני מספר שנים ישבתי עם מנהל מערכות המידע שלנו ומיישם חיצוני. השיחה הפכה לוויכוח בטונים גבוהים. ביקשתי לראות מסך דשבורד, מסך שיתעדכן באופן דינמי על פי הקריאות הפתוחות במרכז התמיכה, הסטטוס של הקריאות, הזמן שעובדים עליהם והאם אנו עומדים או מפרים את ה-SLA שהובטח ללקוח. סירבתי לקבל לא כתשובה. המיישם אמר שוב ושוב: “תפיק דו”ח, בלחיצת ...