כלקוח עסקי כל ציוד או תוכנה שתרכוש צריכים לעמוד בדרישות הרחבות יותר של הארגון ולהתאים לסביבת העבודה. לקוחות בשירות נהנים לא רק ממחירים מצוינים על פתרונות בחוד החזית הטכנולוגית אלא בהתאמה אישית של כל מוצר ומוצר מעמדת מחשוב ועד שרת וסטורז’. אפיון המוצר נעשה מתוך היכרות עם הלקוח ומתוך ידע עשיר בתוכנות הארגוניות, בהיצע החומרה
- אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! מיקרוסופט הודיעה רשמית כי תפסיק לתמוך ב-Windows 10 ב-14 באוקטובר 2025. המשמעות היא שלאחר תאריך זה, לא יסופקו עוד עדכוני תוכנה, סיוע טכני או תיקוני אבטחה עבור מערכת הפעלה זו. לכן, מומלץ לעבור ל-Windows 11, המציעה חוויית משתמש מודרנית ומאובטחת יותר. ללא עדכוני אבטחה – המערכת שלכם בסיכון! כאשר התמיכה הרשמית ...
- וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
- האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...
- מחשב ככלי עבודה: כמו סכין לשף כשמדובר במחשבים בבית, אנחנו לרוב סבלניים. המחשב מתחיל להיות איטי, לפעמים יש בעיות תאימות, אבל כל עוד הוא “עדיין עושה את העבודה,” אנחנו ממשיכים להשתמש בו. אבל מה קורה כשמדובר בעסק שלך? כאן, הגישה הזו עלולה לעלות ביוקר. הגיע הזמן לשנות את דפוסי המחשבה שלנו ולהבין שמחשב בעסק הוא לא סתם מכשיר – הוא לרוב ...
- איך הופכים עסק למכונית מרוץ? מהפך בשרשרת האספקה באמצעות דשבורדים, דוחות ו-BI לפני מספר שנים ישבתי עם מנהל מערכות המידע שלנו ומיישם חיצוני. השיחה הפכה לוויכוח בטונים גבוהים. ביקשתי לראות מסך דשבורד, מסך שיתעדכן באופן דינמי על פי הקריאות הפתוחות במרכז התמיכה, הסטטוס של הקריאות, הזמן שעובדים עליהם והאם אנו עומדים או מפרים את ה-SLA שהובטח ללקוח. סירבתי לקבל לא כתשובה. המיישם אמר שוב ושוב: “תפיק דו”ח, בלחיצת ...
- מעגלי אבטחת המידע בפעולה – עיר מערכות המידע שלך במצור אבטחת המידע של העסק בשלושה מעגלי אבטחה: השומרים, הסיירים וצוות התגובה. מערך המידע של הארגון שלך הוא העיר שלך. ובעודנו בישראל, העיר שלך תמיד תחת איום. עולם הסייבר רווי באיומים מורכבים שהולכים ומתעצמים, וכדי להגן על מערכות המידע שלך, עליך ליצור מעגלי אבטחה חזקים ומקיפים. הפריצה לרוב מתבצעת דרך עמדות הקצה – המחשבים, הסמארטפונים והטאבלטים של ...
- גיבוי – המלך העירום ! “יש לי גיבוי!”, כשהמילים האלה נזרקות לאוויר במהלך פגישה אני זז בחוסר נוחות על הכסא. זאת מפני שלרוב המילה גיבוי היא מילה אמורפית, לא ברורה ויכולה להיות מאוד מטעה. אז מה זה בכלל גיבוי? ומהם המרכיבים שהופכים גיבוי לגיבוי טוב? על שאלות אלו אשתדל לענות במאמר. ההגדרה הרשמית לגיבוי: גיבוי מתייחס לעשיית עותקים(“גיבויים”) של נתונים כך שאלו ...
- פתחון לב בשירותי מחשוב: לא רק טכנולוגיה בעידן המודרני, כאשר הרבה מהשירותים שאנו צורכים הם טכנולוגיים, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק של הטכנולוגיה עצמה, אלא גם של בני האדם שמאחורי המסך. השירותים בתחום המחשוב יכולים להיות מורכבים, עם מושגים טכניים רבים, אך לא פחות חשוב מזה הוא האופן שבו השירות ניתן – עם דגש על אמון ויחס אישי. תרגול של תרחישים טכניים הוא ...
- מה הקשר בין ט”ו בשבט ומחשוב בר קיימא? היום בערב נחגוג את ט”ו בשבט – ראש השנה לאילנות. החג המיוחד הזה מזכיר לנו את חשיבותה של המחזוריות בטיפוח אדמת הארץ שלנו. בתאריך בו רוב גשמי השנה כבר ירדו אנו מצווים לעבוד ולשמור על פוריות האדמה. ואכן ארץ ישראל, לא מעט בשל המנהג לנטוע עץ כל ט”ו בשבט הינה המקום היחיד בעולם בו שטח היערות מתרחב ...
- אין עם מי לדבר? התפקיד הקריטי שחסר בחברות IT ומחשוב רבות אם יש לכם חברת IT אתם ודאי יודעים שהפיכת אתגרי הטכנולוגיה ליתרון תחרותי היא משימת השעה. באמצעות שירותי ניטור ותמיכה, ניהול פרויקטים ואינטגרציה של מערכות חברות ה-IT אתם מצפים שחברת המחשוב שלכם תסייע להשגת מטרותיכם העסקיות בעזרת היכולת המרהיבה של הטכנולוגיה. חברות IT רבות מתקשות לספק את הערך המוסף הזה מפני שהדרישה המרכזית שהן רואות לנגד ...