כלקוח עסקי כל ציוד או תוכנה שתרכוש צריכים לעמוד בדרישות הרחבות יותר של הארגון ולהתאים לסביבת העבודה. לקוחות בשירות נהנים לא רק ממחירים מצוינים על פתרונות בחוד החזית הטכנולוגית אלא בהתאמה אישית של כל מוצר ומוצר מעמדת מחשוב ועד שרת וסטורז’. אפיון המוצר נעשה מתוך היכרות עם הלקוח ומתוך ידע עשיר בתוכנות הארגוניות, בהיצע החומרה

  • וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
  • דילמה: ענן Vs. מקומי והארגון שלי ההחלטה בין ליבת מחשוב מקומית on-premise לבין העתקתה לענן הינה אחת הדילמות המרכזיות המאפיינות את תפקידו של מנהל ה-IT החדש. זו החלטה קשה, לא רק מפני שהיא נתפשת כהרת גורל אלא מפני שההשוואה בין פתרון ענן לפתרון מקומי אינה פשוטה, לא מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים. ומשמעות הדבר שלכל דרך יתרונות וחסרונות ואין פתרון ...